16 kwiatów, które przypominają coś zupełnie innego

ŻYCIE
bsnrk

1. Dracula Simia

1

2

2. Phalaenopsis

2

3. Orchis Italica

4

5

4. Psychotria Elata

7

5. Impatiens Bequaertii

8

6. Ophrys bomybliflora

z34

7. Anguloa Uniflora

11

8. Impatiens Psittacina

15

9. Antirrhinum

21

10. Caleana Major

z1

11. Calceolaria Uniflora

z45

12. Habenaria Grandifloriformis

123

13. Peristeria Elata

z44

14. Habenaria Radiata

z556

15. Aristolochia Salvadorensis

z33

16. I na koniec: zwykła pszenica 🙂

789

Genialny sposób na szybki sen w 60 sekund! To naprawdę działa!

Rozrywka
roundhere

Liczba osób cierpiących na chroniczne zaburzenia snu w samych Stanach Zjednoczonych sięga 40 mln – donosi Polityka. Dodatkowe 20 mln miewa problemy epizodyczne, ale równie dotkliwe. W Polsce to problem trudny do oszacowania, bo choć działają kliniki snu, rzadko te dolegliwości zgłaszamy. Tak jak w przypadku innych schorzeń – wolimy działać na własną rękę, a czasem sięgać po najprostszą metodę, czyli środki farmakologiczne.

Tymczasem warto jest zaufać naturalnym metodom, które okazują się być równie skuteczne jak medykamenty, którymi niepotrzebnie się faszerujemy.

d041a694-87a2-4fbd-a9ae-7a8435a00a6a_830x830

Dr Andrew Weil z Harvardu specjalizuje się w tematyce snu. Radzi on, by skoncentrować się na najprostszej czynności fizjologicznej –oddychaniu.

Ćwiczenia oddychania 4–7–8, nazywane też „Oddychaniem relaksacyjnym”, mają korzenie w praktykach indiańskich i pomagają uspokajać organizm poprzez właściwą kontrolę oddechu – czytam w dalszej części artykułu. Da się je wykonać szybko i w dowolnych okolicznościach.

Co zrobić? Na początek dotknij czubkiem języka górne dziąsło, tuż za zębami. W dalszej kolejności:

1. Zrób pełen wydech (język cały czas dotyka dziąsła) – tak, by wręcz usłyszeć wydostające się powietrze.
2. Zamknij usta i zrób spokojny wdech – wdychaj powietrze przez cztery sekundy (liczyć możesz w głowie).
3. Wstrzymaj oddech na siedem sekund.
4. Zrób pełen wydech – wydychaj powietrze przez osiem sekund.
5. Za Tobą pełen cykl. Powtórz powyższe czynności trzy razy.

Zdaniem Weila najistotniejszy jest punkt trzeci – wtedy, jak twierdzi, tlen dociera do płuc, a potem krąży po całym organizmie.

Dzięki temu ćwiczeniu wyciszymy się przed snem i zaśniemy nawet w minutę! Ważna jest jednak sumienna praktyka, bowiem na osiągnięcie satysfakcjonujących efektów trzeba czasu.

Powodzenia i miłego snu!

Mąż wrócił do domu i przyłapał żonę z KOCHANKIEM! To, co stało się potem… PŁACZĘ!

Rozrywka
roundhere

Niecodzienną frajdę sprawił przechodniom pewien trójkąt miłosny. Gdy mąż wrócił do domu, zastał swoją żonę w łóżku z kochankiem. Awantura, jaka wybuchła, zmusiła tego trzeciego do podjęcia dramatycznej próby ucieczki. Podczas, gdy mąż i żona kłócili się na balkonie, kochanek na oczach tłumu gapiów postanowił uciec przez okno! Musicie to zobaczyć!