Zjechała cały świat, aby sfotografować piękno kobiet różnych kultur i narodowości. Niesamowity album!

KULTURA
callista006

Mihaela Noroc, 29-letnia fotograf z Rumunii podróżuje po świecie pracując nad swoim projektem o nazwie „Atlas Piękna”. Jej celem jest ukazanie światu, że piękno jest wszędzie, w każdym zakątku naszej planety. Nie kryje się w rasie, pieniądzach czy trendach, ale w naturalności i autentyczności. Moda chce, żebyśmy wszyscy byli tacy sami, tymczasem to w naszej różnorodności tkwi prawdziwe piękno.

1. Wyżyna Tybetańska, Chiny

1

2. Marmarosz, Rumunia

2

3. Morze Bałtyckie, Finlandia

3

4. Sziraz, Iran

4

5. Dolina Omo, Etiopia

5

6. Rangun, Mjanma

6

7. Rio de Janeiro, Brazylia

7

8. Amazoński las deszczowy

8

9. Dolina Colca, Peru

9

10. El Paico, Chile

10

11. Etiopia

11

12. Nasir al-Mulk, Iran

12

13. Małe Indie, Singapur

13

14. Ryga, Łotwa

14

15. Nowy Jork, USA

15

16. Havana, Kuba

16

17. Hang Mai, Tajlandia

17

18. Oxford, Anglia

18

19. Wyżyna Tybetańska, Chiny

19

20. Mulmejn, Mjanma

20

21. Bogota, Kolumbia

21

22. Havana, Kuba

23

23. Medellin, Kolumbia

23

24. San Francisco, USA

24

25. Sidney, Australia

25

26. Taszkient, Uzbekistan

26

27. Tbilisi, Gruzja

27

28. Otavalo, Ekwador

28

29. San Pedro de Atacama, Chile

29

30. Maori Marae, Nowa Zelandia

30

Zobacz też: Blogerka modowa rozpoczyna kampanię, która ma pokazać, jak bogate i zróżnicowane jest piękno.

Źródło: BoredPanda.com

Genialny sposób na szybki sen w 60 sekund! To naprawdę działa!

Rozrywka
roundhere

Liczba osób cierpiących na chroniczne zaburzenia snu w samych Stanach Zjednoczonych sięga 40 mln – donosi Polityka. Dodatkowe 20 mln miewa problemy epizodyczne, ale równie dotkliwe. W Polsce to problem trudny do oszacowania, bo choć działają kliniki snu, rzadko te dolegliwości zgłaszamy. Tak jak w przypadku innych schorzeń – wolimy działać na własną rękę, a czasem sięgać po najprostszą metodę, czyli środki farmakologiczne.

Tymczasem warto jest zaufać naturalnym metodom, które okazują się być równie skuteczne jak medykamenty, którymi niepotrzebnie się faszerujemy.

d041a694-87a2-4fbd-a9ae-7a8435a00a6a_830x830

Dr Andrew Weil z Harvardu specjalizuje się w tematyce snu. Radzi on, by skoncentrować się na najprostszej czynności fizjologicznej –oddychaniu.

Ćwiczenia oddychania 4–7–8, nazywane też „Oddychaniem relaksacyjnym”, mają korzenie w praktykach indiańskich i pomagają uspokajać organizm poprzez właściwą kontrolę oddechu – czytam w dalszej części artykułu. Da się je wykonać szybko i w dowolnych okolicznościach.

Co zrobić? Na początek dotknij czubkiem języka górne dziąsło, tuż za zębami. W dalszej kolejności:

1. Zrób pełen wydech (język cały czas dotyka dziąsła) – tak, by wręcz usłyszeć wydostające się powietrze.
2. Zamknij usta i zrób spokojny wdech – wdychaj powietrze przez cztery sekundy (liczyć możesz w głowie).
3. Wstrzymaj oddech na siedem sekund.
4. Zrób pełen wydech – wydychaj powietrze przez osiem sekund.
5. Za Tobą pełen cykl. Powtórz powyższe czynności trzy razy.

Zdaniem Weila najistotniejszy jest punkt trzeci – wtedy, jak twierdzi, tlen dociera do płuc, a potem krąży po całym organizmie.

Dzięki temu ćwiczeniu wyciszymy się przed snem i zaśniemy nawet w minutę! Ważna jest jednak sumienna praktyka, bowiem na osiągnięcie satysfakcjonujących efektów trzeba czasu.

Powodzenia i miłego snu!

Mąż wrócił do domu i przyłapał żonę z KOCHANKIEM! To, co stało się potem… PŁACZĘ!

Rozrywka
roundhere

Niecodzienną frajdę sprawił przechodniom pewien trójkąt miłosny. Gdy mąż wrócił do domu, zastał swoją żonę w łóżku z kochankiem. Awantura, jaka wybuchła, zmusiła tego trzeciego do podjęcia dramatycznej próby ucieczki. Podczas, gdy mąż i żona kłócili się na balkonie, kochanek na oczach tłumu gapiów postanowił uciec przez okno! Musicie to zobaczyć!